Koopmansverf – Campagnevideo’s
Veel bedrijven hebben tegenwoordig behoefte aan korte campagne video’s die als advertenties op social media ingezet kunnen worden.
Bovenstaande video is een onderdeel van een reeks van vier campagne video’s die we hebben geproduceerd voor Koopmans Verf in samenwerking met Okkinga Communicatie.
De uitdaging
De uitdaging lag in het op een pakkende en originele manier presenteren van Koopmans Verf als dé verf die je moet hebben. De video’s moeten de indruk wekken dat een hobbyist met Koopmans verf hetzelfde resultaat kan behalen als een professionele schilder.
De oplossing
We hebben gekozen voor korte, krachtige video’s van slechts 15 seconden. Deze video’s zijn zo geproduceerd dat ze als advertenties weggezet kunnen worden en zo effectief kunnen worden verspreid onder de juiste doelgroep. Door de focus te leggen op de kwaliteit en het gebruiksgemak van Koopmans Verf, zijn de video’s in staat om potentiële klanten te overtuigen en aan te sporen om met deze verf aan de slag te gaan.