Werken bij

Poiesz Supermarkten

/over het project

Klant: Poiesz Supermarkten
Agency: Okkinga Communicatie
Type video: Werken bij
Geschoten materiaal: 327 GB

Poiesz Supermarkten – Werken bij

In een tijd waarin jongeren vaak meerdere opties hebben voor bijbaantjes, was het vraagstuk van Poiesz hoe ze zich kunnen onderscheiden en jonge werknemers kunnen aantrekken. Door middel van een op maat gemaakte wervingsvideo, waarbij we de jonge werknemers centraal hebben gezet, slaagden we erin de aandacht van jongeren te trekken.

 

  • De uitdaging

    Poiesz kwam bij Okkinga binnen met een concrete vraag: ‘Hoe gaan we de jeugd aantrekken om te komen werken bij Poiesz?’ Jongeren hebben een brede keuze als het gaat om bijbaantjes, maar hoe zorg je er nou voor dat de jongeren voor Poiesz Supermarkten kiezen?

  • De oplossing

    Om deze uitdaging aan te pakken, ontwikkelden we een op maat gemaakte wervingsvideo. In de video speelden jongeren zelf de hoofdrol, waardoor het voor potentiële nieuwe werknemers gemakkelijker was om zich te identificeren met de situaties en de werkomgeving die Poiesz te bieden heeft. Dankzij deze oplossing slaagde Poiesz erin om de aandacht van jongeren te trekken en hen te enthousiasmeren om bij het bedrijf te komen werken. De wervingsvideo bleek een effectief middel te zijn om het aantal sollicitanten te vergroten en de vacatures voor (jonge) werknemers succesvol in te vullen.

Bekijk meer cases

  • Promotievideo

    Case: CSG Liudger

    Opdracht: Promotie video's

    Promotie video voor de verschillende locaties van CSG Liudger.
    Open case
  • Vaarzencheck

    Case: Agrifirm

    Opdracht: Campagne video

    De belangrijkste kengetallen in beeld en concrete adviezen voor nóg betere vaarzen? Vraag nu de gratis vaarzencheck van Agrifirm aan. Jeroen Jacobi geeft je een exclusieve sneak preview.
    Open case

Neem contact op met ons voor een vrijblijvend gesprek.

Wij hebben de expertise om jouw doelen te realiseren.

Vrijblijvend contact